نقل و انتقالات آرشیو خبر ها
عدم علاقه یوونتوس به هیگواین لو رفت!

عدم علاقه یوونتوس به هیگواین لو رفت!

 

در حالیكه ال‌پیپیتا با شوقی زایدالوصف و انگیزه‌ای پر مضاعف در تمرینات بیانكونری حاضر است و هم‌اكنون نیز به اتفاق سایر بازیكنان یووه به شرق آسیا سفر كرده اما روزنامه Corrirere dello Sport با اشاره به یك نشانه بارز، عدم حضور او در یوونتوسِ فصل بعد را علی‌رغم تمام پافشاری‌های این بازیكن منفی دانسته است.

 

این روزنامه ورزشی پر تیتراژ چاپ رم به عدم امكان انتخاب لباس با نام هیگواین چه با شماره 9 و چه با شماره 21 در فروشگاه آنلاین یوونتوس، در حالیكه كاربران می‌توانند لباس و شماره سایر بازیكنان یوونتوس را از طریق این سایت انتخاب و خریداری كنند، اشاره کرد.

 

به گفته این روزنامه؛ علاقه جالوروسی به هیگواین دیگر بر هیچ كس پوشیده نیست و بر خلاف سایر باشگاه‌هایی كه صراحتاً شاهد دست رد این بازیكن برای پیوستن به آنها بوده‌اند، هنوز با مخالفت رسمی هیگواین مواجه نشده‌اند. آنها در نهایت به شیوه‌های كه مورد پسند باشگاه یوونتوس و قابل قبول برای این بازیكن باشد دست خواهند یافت تا ال‌پیپیتا با شماره 9 رم، فصل جدید رقابت‌های سری A را آغاز كند.

 

جالوروسی در نظر دارند تا پس از دادن 27 میلیون یورو به بانوی‌پیر، 9 میلیون باقیمانده را به صورت اقسط به این باشگاه پرداخت كنند. رمی‌ها همچنین امیدوار هستند بتوانند حقوق سالیانه 6.5 میلیونی هیگواین را دست‌كم دو میلیون كاهش داده و با او بر سر پرداخت 4.5 میلیون یورو به توافق برسند.

 

گفتنی است پس از تماس مستقیم پائولو فونسه‌کا سرمربی جدید باشگاه با گونزالو هیگواین و تأكید بر باز كردن حساب بر روی توانمندی‌های او در فصل آینده، جانلوكا پتراكی مدیر ورزشی این باشگاه نیز چندی پیش از اعطای بازوبند كاپیتانی جالوروسی به این بازیكن در صورت پیوستن به جمع رمی‌ها خبر داده بود.

 


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حامد
حامد «خبرنگار»
ارتباط با نگارنده: